genomdiinagon.blogg.se

mitt liv med borderline adhd. dagliga kamp om att överleva och mitt självskadebeetende . bor på ett boende i Jönköping. saknaden över min bästa vän mitt allt som lämna livet 2011

25b

Publicerad 2016-06-09 19:18:08 i

Inlagd på avdelningen 25b med lpt var först på piva.  Läkaren på boendet satt lpt på mig för jag vägra åka till psyk valde att åka med personalen  Annars hade det väl blivit polishandräcknig.  Får ECT.  Jag orkar verkligen inte mer jag vill bara försvinna. Det snurrar bara döds tankar i huvudet. Vad jag ska göra.  Just nu har jag personal med ut kan inte ens sticka.i helgen jobbar mina favoriter det ska bli skönt  dom känner mig.  Har ingen  matlust överhuvudtaget  äter knappt  något känns som maten växer i munnen.  Nu ska jag gå å ta kvällsfika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag heter sara är 18 år. Jag bor på ett behandlingshem sedan 2 år tillbaka. Jag har precis flytatt till lägenhet inom behandlinghemmet . här skriver jag om mitt liv med Ips bipolär samnt min dagliga ångest. mitt självskadebetende å min sorg för min bästa vän som gick bort..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela